DickieLeenDominicaanseRepubliek.reismee.nl

14 en 15 juni

Maandag 14 juni

Vandaag was de rust weer gekeerd en konden we weer normaal zwemmen eten en drinken, zonder, dat het op was.

Dinsdag 15 juni

Vanmorgen naar het strand.

Henny kwam ons om 13.30 halen om een tripje te maken. We zouden naar Luperon, richting het Westen. Haar man Domingo reed ons en ze had de apotheek overgelaten aan Marthe.

Onderweg verschillende stops gemaakt, oa bij een soort pier, waar vissersboten aangemeerd lagen en waar de plezierjachten midden op het water lagen, zodat ze daar met een bootje heen moesten.

In een dorpje een sapje gedronken. Er werd meteen een zondags tafelkleed op de tafel gelegd en de sapjes waren heerlijk. De mensen zijn hier ook onwijs vriendelijk.

We hebben hele gesprekken met Henny gehad, die getrouwd is met Domingo en hier al 15 jaar woont

Reacties

Reacties

Tinie

Wat een verhalen allemaal. Als jullie terugkomen heb je weer heel wat meegemaakt. Gelukkig gaat het met Ben de goede kant op. Nog veel plezier en maar even geen Dominicanen meer, die zijn net zo erg als de Russen die wij meemaakten in Turkije. Volgens Annegien waren dat sprinkhanen. Het zal wel een achtergrond hebben.

Michel Blaauw

Veel plezier nog!

Slaasie

Buurtjes,

Geniet van de laatste dagen! Thuis is alles prima, jullie vogeltjes zijn denk ik al gevlogen. Maar dat weet ik niet zeker.. maandag kan je zelf een kijkje nemen. Ik heb al kennis gemaakt met jullie bovenbuurvrouw. Ze dacht dat ik een nieuwe bewoonster was in het pand. Ik heb maar niet gezegd dat ik eigenlijk een inbreker ben! ;o)

Liefs xxx

Ton en Vitita

jullie hebben het naar je zin,het is bij jullie warmer dan hier,het regent een beetje en het is kout.
hier gaat alles goed,geniet nog maar even.
groetjes van Ton en Vitita

Bess

Lieve vakantiegangers,
door persoonlijke omstandigheden kon ik vandaag
(18 juni) voor het eerst jullie reisverslagen lezen.

Wat hebben jullie al veel beleefd, gezien en doorstaan!!
Ik hoop van harte dat jullie nog veel kunnen genieten en met positieve herinneringen straks terugblikken op deze reis. Hebben jullie veel mooie foto's kunnen maken?

Sterkte met de hitte en de muggen, en geniet van de heerlijke ijsjes die daar te koop zijn!

Met veel liefs en groetjes,
Bess

marianne

Hoi Dickie en Leen

Als ik het zo lees is het vaak best warm, maar toch beleven jullie het een en ander, erg leuk en geniet er nog lekker van

Marianne

Lies Witteman

Wat een nare en ook leuke verhalen zo.
Jammer dat het de eerste dagen zo benauwd ws.
En inderdaad jammer van die Domicanen, ja dat zijn dus net als de Russen, drinken en eten, eigenlijk moet ik schrijven zuipen en vreten en dan nog de helft laten staan, schandelijk.
Ja als ik de verhalen zo lees over dat de bevolking alles over heeft voor de kliniek , dat wij in Nederland het toch zo slecht nog niet hebben maar waarderen wij dat nog? ALs je dit allemaal leest van jullie verhalen.
Wel verder is het hier koud met 14 graden dus blijf nog maar ff lekker genieten daar in het warme land.
En neem vooral wat warmte mee als jullie weer terug komen
Veel groetjes van Lies W

Nel Keizer

Wat gaat zo'n vakantie toch weer snel voorbij... (ook voor mij).

Bedankt voor de leuke verhalen Dicky en voor het inkijkje in de Dom. républiek.
Ik denk dat ik er nu ook een beetje geweest ben en dat het niet nodig is om er naar toe te gaan.
Voor de volgende vakantie raad ik jullie aan om van "persoonlijke reisadviseur" te veranderen!
Salut ma belle!
Groetjes uit Parijs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!