DickieLeenDominicaanseRepubliek.reismee.nl

08, 09, 10 en 11 juni

Dinsdag 08 juni

Vanmorgen vroeg wakker om 6 uur.

Erg warm en vochtig benauwd. We hebbeeeen een poging gedaan om een stukje te lopen, weinig aardigheid aan, te warm.

Zelfs aan zee waait het niet erg. Gezwommen en voor pampus gelegen.

Vanmiddag begon het inene te stormen en de lucht werd zwart.We zaten bij een Schots bruidspaar in vol ornaar en hij had echt geen broek aan onder zijn rokje.

Het begon te regeneen en te onweren, maar niet zo erg als gisteren.

Het dinere had de Dominicaanse republiek als thema en was erg lekker.

Woensdag 09 juni

Vanmorgen om 7 uur opgestaan. Het leek wel niet zo benauwd als gisteren en de lucht was helder. Vandaag horen we waar we zaterdag of zondag heengaan met de kennisen van de mensen, waar we mee op vakantie zijn. Die mensen wonen hier en beheren een kliniekje annex apotheekje,op vrijwillige basis. Ze zijn door de wilde Ganzen geholpen met opzetten van het gebeuren.

Zaterdag worden we opgehaald om de kliniek te bekijken. Henny komt ons om half 11 halen en dan gaan we naar Maimon..

Vanmiddag trok het weer heelemaal dicht en begon het te onweren.

We hebben door de hitte nog er weinig kunnen doen een je wordt opgevreten door de muggen.

Donderdag 10 juni

Om 7.30 opgestaan. Weer erg heet

Vandaag zijn er een paar honderd vretende, zuipende en schreeuwende Dominicanen aangekomen. Het hotel zit voor 40 procent vol en wordt aangevuld met Dominicanen, die dat aangeboden krijgen van een of ander bedrijf. Je houdt niet voor mogelijk wat dat vreet en zuipt, dat is geen eten en drinken meer.

Leen en ik allebei snotverkouden en ik ben op mijn ooglid geprikt door een mug, dus dat zit half dicht.

Lekker naar strand geweest.

Vrijdag 11 juni

Naar strand en zwembad geweest.

Dominicanen vreten zuipen en schreeuwen nog steeds. Er is geen plek meer in het zwembas, dus zijn we maar naar het strand gegaan.

Gerda

Nou nou dat klinkt niet helemaal erg lekker he
Jammer hoor dat het dan door anderen een beetje verstierd word op deze manier
Maar hoe je het ook bekijkt het zijn weer ervaringen die je opdoet
Tcoh nog veel plezier gewenst hoor vergeet de leuke dingen niet he

Henny Schuitema

wat een toestanden daar met al die gekken,maar eens gaan ze ook wel weer weg en dan kunnen jullie weer uitrusten van al dat gedoe,Tja daar ben je toch ook voor op vakantie? Met Ben gaat het heel goed,ligt al weer op zaal en heft vanavond twee broodjes gegeten
met een kop koffie en had afgelopen nacht al honger,maar kreeg nog niks.Voor jullie nog veel rust en plezier voor de rest van de vakantie.