DickieLeenDominicaanseRepubliek.reismee.nl

06 juni 2010

We werden om 9.30 gebeld, dat we eerder opgehaald werden. Om 11.15 kwamen we op Schiphol aan. Daar wat rondgelummeld en om 13.15 konden we inchecken, dat duurde erg lang, maar uiteindelijk vertrokken we om 15.05. 10 min. later dan gepland.

Om 18.18 plaatselijke tijd kwamen we aan in een tropische stortbui.

Het vliegveld is erg klein en heel vreemd ingedeeld

Bij de douane nog een visum gekocht en in de bus gestapt. Het verkeer is zelfmoord daar

Het hotel en de kamer zijn mooi en ruim. Nog wat gegeten en naar bed gegaan. 4 uur snachts nedelandse tijd.

De rest volgt . Mijn dollars zijn op

Michel Blaauw

Hopelijk is het nu gewoon lekker zonnig?

Lies

Hoi buurtjes,
fijn dat jullie goed aangekomen zijn en dat het hotel goed is.
Wat de stortbui betreft, ging het hier gisteren ook lekker te keer. Maar het watervat is nu lekker bijgevuld en de planten in de tuin zijn ook blij. ;)
Slaassie is al bij jullie thuis geweest, alles goed. Heb haar nog niet over de mezen gehoord, zal er naar vragen als ze vanaaf uit haar werk komt.
Lieverds, hoop dat jullie genieten en dat het weer en eten goed is. Dat is HEEL belangrijk.
Tot gauw en een (K) van ons

Tinie

Dat wordt een geldboompje zoeken. Veel plezier.

Groet, Tinie

Gerda Faro

Hoi Dirk en Leen
Lekker is dat he zo'n tropische bui niet koud maar je word er toch wel lekker nat van
In ieder geval duurt het meestal niet heel lang en ik hoop dan ook dat het niet al te veel gebeurd want dat is toch lastig
Geniet meer lekker van je vakantie

Ton en Vitita

hallo vacantiegangers

geniet er maar van.
groetjes uit nederland

liesbeth Witteman

Hallo Leen en Dickie
Fijn dat het hotel goed naar het zin is, en een tropische bui is een leuke binnenkomer, gelukkig duurt dat maar even.
Hier is het nog steeds veel regen, maar niet koud
Geniet nogmaals van al het moois dat het land te bieden heeft.
Een regenachtige groet uit Assendelft

Lies W

Maik Veldhuis

Hoi Leen en Dickie,

Heel veel plezier de komende dagen, geniet ervan. Ik ga de berichtjes en foto's goed in de gaten houden.

Groetjes uit Hengelo.