DickieLeenDominicaanseRepubliek.reismee.nl

05 juni Koffer(tje)s gepakt

Hallo allemaal,

Vanmiddag koffers ingepakt en ik kwam erachter, dat mijn nieuwe koffers wel 'wat' kleinerzijn dan onze Samsonite.

Met veel geprop wat spullen erin gekregen, gewogen en de ene 15 kg en de ander bijna 19, terwijl je 25 kg mee mag nemen. Dus ik heb er nog meer werk aan gehad, om alles mee te krijgen.

Wink

Het cadeau vanGetronics (laptopkoffertje)erbij gezocht en nog en vrij grote rugzak, dus we komen er wel.

Geen koffers voor Cuba, veel te klein.

We worden om half 11 morgenochtend opgehaald en dan zien we wel verder.

We zien ons nestpimpelmezen deze keer niet uitvliegen, we gaan net even te vroeg weg.

Groetsels Leen en Dickie

Reacties

Reacties

Slaasie

Buurtjes, heel veel plezier! Ik ben benieuwd naar de foto's dus maak er maar heel veel. Ik zal goed op Villa van den Berg passen! Tot over 2 weken...

Liefs xx Slaasie!

Lies W

Hallo Leen en Dickie
Ik wil jullie via deze weg een onwijs mooie,fantastische vakantie toewensen. Geniet ervan en ik ga de verhalen volgen. Hele goede reis
groetjes L

Hans en Gon

Heel fijne vakantie toegewenst en schrijf veel avonturen.

Tinie

IK wens jullie net zoveel plezier als ik gehad heb.
En.... gezond weer terug.

marco en marijke

wensen jullie een fijn vakantie
wij zijn 3 dagen naar limburg geweest
veel plezier

afra

hele goede reis en geniet er van, groetjes

Gerda

Jammer in ben net te laat om jullie een goede reis te wensen het is nu zondagavond en dus zijn jullie al weg maar dit zul je ook nog wel lezen onderweg dus
Als je al op de dominicaanse zit achter een lekkere cocktail dan toch van ons een hele mooie vakantie gewenst van je kleine zus en pedro

Gerda-Jack

Bergjes een hele fijne vacantie, gr jack en ger

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!