DickieLeenDominicaanseRepubliek.reismee.nl

21 mei 2010

Hallo allemaal,

Vrijdagavond kwam, Freek, onze 'persoonlijke' reisadviseur, onze reispapieren brengen.

Ideaal, ook met boeken, komt lekker thuis met alles erop en eraan en gaat dan uitzoeken, wat je wilt, of zoals bij deze keer wisten we al waarheen en wanneer we wilden.

Geen gehijg meer van wachtende klanten van het reisburo in je nek.

Dus het is alweer iets dichterbij gekomen. We vliegen 06 juni om 14.55

Vandaag in het zonnetje zitten uitpluizen, waar we naar toe kunnen, zodat we niet 14 dagen uit ons neus zitten te eten.

We hadden die info van de consul van toerisme van de Dominicaanse Republiek gekregen, toen we op de vakantiebeurs waren.

Wie weet tot de volgende keer.

Tongue out

Reacties

Reacties

Tinie

Heerlijk he dat gereis. Ik wens jullie veel plezier. Morgenochtend ga ik naar Hongarije. Wie had dat ooit gedacht dat de bergjes de wereld over zouden gaan.
Groetjes. Tinus

Lies

Goeiemorgen,
dat is zeker een luxe hoor, je persoonlijke adviseur aan huis ;).
Groot gelijk dat jullie daar iets willen zien.
14 dagen bakken in het zand, kan hier in NL ook.
Groetjes en een fijne 2e Pinksterdag verder.
(K)
Lies

jack-ger

hoy leen-dickie met onsis alles goed en dat is het voornaamste zegt jack,grapje ik bel je nog voor jullie aan deze trip beginnen gr ger

marianne

Erg leuk om jullie verloop van de reis te volgen. Ik kijk uit naar het volgende verhaal. Geniet er lekker van alvast

gr.Marianne

Ramses

Ik vind het fantastisch goed plan dat jullie die reis gaan maken. Geniet er maar van! (ook van de voor - pret)

Slaasie

Ik pas op jullie villa hoor, komt goed! :-)

Liefs en een dikke xx

wilma

fijne vakantie gewenst. geniet er lekker van.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!